Ni ville veta,

Louise om HJÄLP.:
Koftan ifrån ZARA, finns den på k-mässan?
Vad kostar den?

Nej jag tror tyvärr inte dne finns kvar hos oss men testa kungsgatan! nu borde dne kosta 199 eller något såntdär!

m  om VAD VILL NI VETA?!:
dina bästa shoppingtips just nu på de "vanliga" butikerna? :)

Hoppas du såg inlägget från stan!

Klara om VAD VILL NI VETA?!:
Hur sminkar du dig? :)
nina om jag säger godmorgon:
kan du visa hur du sminkar dig eller i alla fall produkterna du använder ? :) skulle vara skit kul du e ju så snygggg:)
Nina om 11:14:
Hur sminkar du dig? :) eller vad använder du för produkter har du några tips dela gärna med dig av dem i så fall :)

tacktack, jag har förstått att detta är något ni vill se så ska absolut slänga ihop en GUIDE nu i veckan LOVAR!!!

evelina om VAD VILL NI VETA?!:
din favoritmat?
nämn en modemiss?
tips på att få bättre självförtroende? :)

Favoritmat, SUSHI, jag är en addict, modemiss hmm,ingen aning, brukar inte lägga dte som jag itne tycker är snyggt på minnet typ!
det här kommer att låta så ytligt och är självklart inte allt, men jag tycker alltid att om man känner sig fin så mår man mycket bättre. Har du en dålig dag, ta på dig en fin klänning, fixa håret sminka dig och så lovar jag att du mår 1000 gånger bättre!

ullis  om 11:14:
Hur gammal är du? :)

jag är 20 fyller 21 i december,

hanna om 11:14:
Hur lång är du och hur mycket väger du ?

jag är ungefär 170 numera tror jag och väger 57 ibland något kilo mer ibland något mindre men that´s life i guess eller choklad ;)

Rita om 11:14:
Vilken är din favorit blogg? :)

KNIGHTTCAT!!

Anonym om today.:
vart är jeansskjortan ifrån? ;) mycket snyggt!

Den kommer från Zara Woman!

amanda om finally,:
vart är halsbandet ifrån ? supersnyggt!kram

En liten silverbutik i gamlastan i stockholm.

PUSSPUSSPUSSS på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0