CHRISTOPHER KANE's Omtalade tishor.

Hamnade inne på net-a-porters hemsida och påmmindes om dessa tishor av Christopher Kane som har florerat i modevärlden nu det senaste.
Första gången jag såg dom blev jag fundersam och undrade vad 17 Kane hade tänkt... ? Tyckte dom var hemska och groteskt fula men ju mer jag sett dom har dom växt i mina ögon och jag har insett att dom kanske ändå är rätt coola och
om inte annat annorlunda. Nytänkade är alltid roligt och det är när desingers tar ut svängarna som sådana här saker skapas. Modevärlden älskar det som är lite off, ovanligt och kaxigt så jag förstår varför dessa har synts på blandannat
en av mina favoriter, Julia Restoin Roitfeld och Rihanna. Tycker att modellerna nedanför har gjort det bästa av dessa tishor genom att tex slänga på sig en kavaj över eller bara bära dom till ett par vanliga slitna jeans. Rihanna har i mina
ögon misslyckats totalt, tycker att den blir för iögonfallande medan Julia är klockren med sin kavaj över.

Vad tycker ni då raringar?
sugen på en egen? klicka här



Kommentarer
Postat av: Jen

Coola tycker jag =)

2009-07-03 @ 20:03:55
URL: http://jein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0