väst.

jag tycker det är så himla fint att ha en snygg väst över en slapp tisha på andra MEN varför ser det förjävligt ut på mig??
Jag ser askonstig ut i väst, iaf i alla dom som jag har provat. Det blir lixom alltid helt off med resten av mina kläder.. i teorin så skulle ju en väst passa in skitbra med mina mina outfits men i praktiken bir det ju helt WRONG.

jag säger bara I-LANDS problem, får typ ångest nu när jag dedikerat ett helt inlägg till ett problem som egentligen inte ens är vettigt och så svälter det barn i afrika och hela världen..



who Izabel Goulart
photographer Gui Paganini
where Vogue Homme Brazil Juni 2009

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy vad vad hett

2009-07-07 @ 10:31:57
URL: http://Karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0