08:24

godmorgon är på sin plats. Gud va tidigt jag vakna idag..
jag som tänkte sova ut för ikväll blir det ju utgång. MEN så blev det ikke.
Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik. Gossen är överkelig idag.. tror han vill ut..?
Ska gå upp nu tänkte jag, slänga in en tvätt det blir nog en svart. Måste ha lite "options" ikväll ju.
HITTADE förresten min SVARTA TISHA igår när jag städade hela garderoben -LYCKA.

Ikväll kör jag på vitt och svart, what a shocker, i know.
jag tror det blir en kanonkväll verkligen idag, hur kan det inte bli det när man har en baginbox med FEM liter vitt underbart vin?
ja precis, det är omöjligt.
Lo' kommer du hit sen love?
hade vart mycket trevligt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så snygg bild!!

2009-06-11 @ 09:56:03
URL: http://Karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0