"alla kommer att ha converse PÅ MIDSOMMAR

UTOM NATALIE"

hade mickis sagt till Anna.
fattar inte vad hon snackar om...?

haha ..

sen påstår hon även att jag inte får ha klackar på mig för vi ska leka, och då sa jag "jag leker inte" då blev mickis högljudd och ba blablaaa du måååste då sa jag "jag skojja bara" för att få lugn på henne
- en vit lögn har väl inget dött av?


äääsch vafan har jag lyckats(?) gå med tretton centimeter klackar i göteborg så klarar jag väl för tusan lite lekar, eller?

FRÅGETECKEN??

Kommentarer
Postat av: Sara

Klarar man det i Göteborg så får man ha vilka skor som helst sedan, dessa jävla kullerstenar överallt. Förbannar mig över dem varje dag ;)

2009-06-15 @ 20:34:14
URL: http://lillsaara.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0