do we share the same vision?

Jag känner för,


Fjädrar

NUDE färger
Kavajer(på andra)
Nitar
Slitna gärna något trashade shorts
Lagom transparenta tishor
Aprikosa läppar och naglar
eller
SVARTA.
Jag gillar sotade ögon
Vågiga vackra lockar
Jag känner SILVER inte guld.
Ringar och armband.
Halsband kanske,
Men jag känner inte för örhängen.
Skyhöga klackar är något jag gillar men jag tror helst jag har
Gladiatorsandaler på fossingarna eller ett par minnetonkas iaf till vardags.
Fransar.


någon mer som känner som moi?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag känner skarpt för slitna shortsen och lätt genomskinlig t-shirt. Har du några bra tips om vart man kan köpa det för en ganska liten slaaaant?

2009-06-17 @ 20:09:56
URL: http://jniklasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0