H&M TREND -i butik- NU

Var på H&M avenyn idag OMFG säger jag bara bästa TREND- butiken. Fanns massa fint och inte alls
mycket folk, skönt.

Testade det här fodralet 149 kronor, hade slått till direkt om den hade funnits i mindre storlek.


Det här var tydligen en "topp" jag blev dunderbesviken. Bara några centimeter längre och den
hade varit perfekt. äääälskade mönstret och färgerna. Ett till minus var att den inte var
paljettprydd bak utan där var det bara vanligt bomullsmaterial.
För den som undrar kostar den 299:-



Denna superdupersöta volangklänningen köpte jag. Men ångrade mig faktiskt och
lämnade tillbaka den. Kändes för ljuv på något sätt för mig. 299:-



Vad tyckte ni, något ni gillade??

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh så fina saker!

2009-06-18 @ 16:11:39
URL: http://modemix.blogg.se/
Postat av: Jessica

Kul inlägg, mer sånt!

Jag gillade bäst det svarta lilla fodralet....149kr??? Sjukt värt!! Måste kolla in...håller med om att H&M avenyns trendavdelning är den bästa:)

2009-06-18 @ 19:15:47
Postat av: Anonym

oh ja alla men hjärta den svarta:)

2009-06-18 @ 19:46:08
URL: http://Karinolofsson.se
Postat av: Jessica

Vad är det för snygga ringar du har?

2009-06-18 @ 20:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0