Preperations.

Jobbar ju imon(?!) bläää men bara till halv tre. men ändå.
Midsommar ska jag spendera med MASSA fina vänner hos mickisen min.
På mig kommer jag att ha min vita volangdress och mina höga svarta platå ankle boots.
I håret kommer det sitta blommor om jag hinner och på läpparna någon sommrig färg.
På ögonen kommer det sitta lashes och jag tror det blir något sotat dessutom.
Kanske inte det mest sommrigaste men vem fan bryr sig, inte direkt så att vädret är sommrigt heller.



Nu ska jag äta jordgubbar.

Kommentarer
Postat av: gurbet agirman

jasså :( de har regnat här i flera dagar, så jag har varit hemma i flera dagar:P .. Vill ju att solen ska komma fram (A) hehe .. pusss

2009-06-18 @ 21:22:38
URL: http://gurbetagirman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0