rockabilly

OKEJ my BAD men FRISÖREN heter PONTUS, förlåt dude.
Det är något med mig som gör att jag ALLTID blandar ihop ANTON och PONTUS, likaså RICKARD och FREDRIK, ta det inte personligt,
du e ju fan min IDOL, du ska ju klippa mig..?
Faaaast jag vet inte om jag e redo för rockabilly frissan juuuuuust nu...
Tänte att du kunde lära dig en annan frisyr först kanske?


AXEL, PONTUS och SIMON

här är lite mer bilder från Lé NIGHT at HAMNGATAN, och vad äre med mig och CAPSLOCK idag lixom, FRÅGETECKEN?

uuuunderbara EM dök upp och jag tog glääädeskutt och gav ifrån mig ett och annat tjut, missed ju ALOT babe.

Simon hade en sjal, den var fin.

Vet inte vad ni säger men den här bilden känns jäkligt "OKLAR" ???

Jag var med på EN enda bild. Så Lo du får nöja dig. Du får skylla dig själv att du inte tog något annat kort mig helt enkelt.
så tack för den. nu får vi båda skämmas.


hiiiimla trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: KAROLIN

ÄLSKAR Rockabilly frissor :D Skitsnyggt! :)

2009-06-05 @ 16:40:48
URL: http://karolin87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0