som answers.

Haylin om i die. i die- i die again.:
har ett nästan exakt likadant armband som det i mitten på hennes högra hand :D
LUCKY YOOU :)

m om underbara ting. H&M SEP/OKT:
kan inte du visa hur du fixar ditt hår? jag får aldrog till såna där vågor! och hur du sminkar dig:)
JO jusste jag, det har jag faktiskt lovat att jag ska göra men då behöver jag någon som kan dokumentera..
får lösa detta på något sätt!

elsa om underbara ting. H&M SEP/OKT:
hoppas h&m håller sig till snygga stilar, nitar är inte riktigt min nuvarande grej men förra vinterns mode var ju att gå runt i svarta sopsäcksliknande dunkappor, så varför inte?
haha ja varför inte.

Jessica om H&M TREND -i butik- NU:
Kul inlägg, mer sånt!
Jag gillade bäst det svarta lilla fodralet....149kr??? Sjukt värt!! Måste kolla in...håller med om att H&M avenyns trendavdelning är den bästa:)
Ja supervärt att kolla in, GRYMT!

Jessica om Godnatt.:
Love din blogg, din stil är gryyym och alla bilder är så inspirerande,keep it up!
Söt du är!

Jessica om H&M TREND -i butik- NU:
Vad är det för snygga ringar du har?
KUMKUM är dom flesta!

Jessica om ACNE.:
Håller med om att Missions är mycket snyggare, skulle själv vilja ha den orangea:)Kan du inte visa några outfitbilder där du har din rosa?

ska se va jag kan göra, har inga på datorn nämligen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0