SOME answers!

Maria om update.:
I wanna see moooore pictures :D Visa vad det är du pysslar med, visa alla dina smycken, visa dina favorit plagg i garderoben. Älskar att titta på dina fina bilder :)

hehe okeij, ska se om jag kan hitta på något sådant, kanske imorgon till och med !
KRAM

m om nu.:
lägg upp dagens outfit oftare :D du inspirerar alltid!

jag ska försöka vara duktigare med det !

sara rosang om .:
den försvann ;) för jag hade inte tid att uppdatera den! kram

tråååkigt!

amanda om my best.:
fräsh kille! undrar hur gammal du är, är du 89.a? sen så undrar jag vilka uteställen du brukar gå till och om det är något ställe du vill rekomendera :)?

hehe ja pelle är en heting !
jag är 88:a fast fyller inte 21 förrän i december!
Hmm uteställen..? det ändras men just nu är det väl Hamngatan som är det absolut bästa, Lounge är alltid trevligt och Locatelli likaså :)


PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0