ME & LO's B-DAY

I FREDAS firade jag och Lo att vi fyllt tjugo och ett halvt! fyy fan va roligt det var, vädret var kanon, maten var underbar och sällskapet superb.
Efter middag och drinks och allt så drog vi ut.
Först hamna vi på bliss, shotade lite, blev dock lite seeg, inge drag där direkt. Hamnade på Avenyn och gick till Divine som spelade songs from the king of pop. Stämningen höjdes, lite mer shots intogs varvat med vin.
Klockan blev 02 folk hade splittras, Lo åkt hem men INTE JAG. Enda jääkla lördagen jag är ledig ska jag fan gå all in sa jag bara. Vilket slutade på Park, Em and I shotade lite med Rydboy sedan dansade vi och tjoade. LACKADE som fan på en kille.
Tror aldrig jag velat nita något så mycket i hela mitt liv. Jag ville inte dansa med han och då påstår han att jag är kär i Em's vän som hon stod och dansade med som tydligen PUCKOT också kände. Jag bara är du korkad? Jag har pojkvän! och sen blev han arg som fan och sa en jäkla massa skit något om 100 tjejer som är snyggare än dig och blablabala, ja ba OKEJ men då kan du ju gå till någon av dom då så jag slipper dig? då blev han ännu argare. Har jag sagt att han var såå ful sååå ful. Stackarn saknade ju charm också, så inte mycket som talade för han direkt. aja vissa har det inte lätt. Slutade med att vakterna såg att han höll på och sa till honom tror jag typ råkade få han utslängd, ooops.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0