dagen som gått.

jag och D gick upp klockan typ tjugoöversju(?!) för att sedan ta spårvagnen ner till condeco vid halv nio! där träffade vi massa goa flickor , speciellt camilla-teddy. Åt en hallelujah frukost "AMEN".. YUMYUM.
Gick sedan en sväng på stan, fick med mig en nya foundation,concealer och en tisha med mig hem ! Sprang förbi D igen och åt lite sushi för att sedan bege oss in mot stan igen för bio - en shopaholics bekännelser. Mycket trevlig film men VÄLDIGT TRÅKIGA KLÄDER! ärligt, hur kan det va samma stylist- Patricia Field- som stylade sex and the city..? Mysterium..
Hämtade Hänk också så nu sitter vi här och ätit våfflor, han äter fortfarande, får plats hur mkt som helst i min pojke haha!

BRA DAG helt enkelt!




PUSSAR PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0