vaken?!

Jag vaknade halv nio idag.. vad har hänt med mig?! helt sick.. jag som alltid brukar sova till elva på måndagar eftersom jag e så trött efter jobb och festande som skett under helgen. aja skumt. men jag antar att för en gångs skull såå kanske man ska tillvara på hela dagen !
Idag blir en sväng in till stan och spenedera dom sista små kronorna på kontot, på onsda fylls det ju på igen. TACK OCH LOV.
Ska till Hänk my love efter det. Forhoppningsvis hinner jag också med en fika med min lilla raring Dea idag också!
Hon var förresten med mig i helgen som jag inte berättat om än.. I fredas var vi hos Phillie med hänk, idestål och åt tacos, very mysigt! Sedan lördagen blev det mer sprit mer dans och mer folk- THE förfest var igång

"Då drar vi igång med After Beachen den 21/3 Lördag, efter ännu en dag med 10 svettiga plusgrader (i solen) at phills, vi kommer sommarklädda och snygga till den gyllene förfesten! Alla som är på festen är såklart handplockade och kan därför betraktas som dem snyggaste och mest framgångsrika personerna i och runt om Göteborg. 12 miljoner som bränns på under 3 timmar, tjejerna blir som tokiga, 20 Moëts med hälsningar Puff Daddy. En sak är säker, vad som händer där stannar där! MVH// at Phills Gruppen"

phille, mer sånt här;)

här får ni även lite bilder från Numéro Korea ny nummer med Angela Lindvall.






Kommentarer
Postat av: Anonym

heeej !!! på fredag vankas det utgång ocj ja behöver din hjälp!! , ja har sånna leggings du har från HM , med hål i , men VAD ska ja ha över? finns det nån snygg /cool längre tunika på ZARA nu som e het?? tack för svar!!!



S

2009-03-23 @ 10:55:25
Postat av: Anonym

heeej !!! på fredag vankas det utgång och ja behöver din hjälp!! , ja har sånna leggings du har från HM , med hål i , men VAD ska ja ha över? finns det nån snygg /cool längre tunika på ZARA nu som e het?? tack för svar!!!



S

2009-03-23 @ 10:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0