ni är underbara.

♥Ella om spendingsomemoney.:
Hej tjejen! Jag kikar in här jämt men har inte kommenterat. Du har precis den stil jag älskar! ;-) Superfina grejer du köpt! Ska spana in klänningen från Gina. Kan du inte visa den pååå? :) Kram!


hej ella! va kul att du gillar den! och tack så mkt jag är kaaanooonnöjd med mina saker jag fick med mig hem! Ska försöka fota klänningen på imorgon så du får se, den är verkligen ljuvlig :)
KRAM PÅ DIG MED!



Pauline om 08:58:
Gina har ett silverarmband med hjärtan som går omlott i varandra, blanka och "knottriga", Du måste spana! :)


hehe okeij, ska spana eftere då, dock e inte hjärtan riiiktigt min grej men man vet ju aldrig !

Sara om utgång med mina favs LO & mickis.:
Hej , älskar din blogg och tycker du har jättensygg stil!
Nu när det är sommar så måste man hitta snygga sommarklänningarsom man kan ha på sig på vardagen skulle inte du kunna tipsa om några snygga sommarklänninar/tunikor som man kan köpa till sig!
skulle betyda jättemycket :D


Ska se vad jag kan fixa ihop, tycker jag visar så fort jag ser något som är värt att visas men ska vara extra uppmärksam!
Den från Gina jag köpte nu senast var ju ett riktigt kap, den borde du kika in. Ska in på jobbet någon dag och se om jag kan fota lite fina stuffs, egentligen får man ju inte de men men ;)


syster yster om mitt rum-videoblogg.:
gud vilket brett ordförråd du har! superbra verkligen!

haha vet inte ritkigt hur jag ska tolka detta dock men tack..?

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken fin header :)

2009-05-27 @ 20:24:33
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: Ammie

Oh my god första gången jag är inne här men älskar din blogg. ÄLSKAR'T

2009-05-27 @ 20:25:45
URL: http://ammiebyammie.blogg.se/
Postat av: A A N N I E M A T I L D A ♥

SV . visst är det ! ;)

2009-05-27 @ 21:18:56
URL: http://aanniematilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

BRA blogg!!

2009-05-29 @ 22:15:31
URL: http://eva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0