some answers.

♥Annie om EM GOT THIS.:
Hej! Jag ska till Stockholm snart och undrar om du har lite tips på bra shopping där! Du verkar nämligen ha bra koll! Tack för underbar blogg

jag hade gäärna hjälpt dig men jag kan inget om stockholm! bor i Göteborg men ska du hit så har jag några fina tips ;)

Anonym om EM GOT THIS.:
åhh finns det några kvar någonstans?
deeet finns det säkert!

Haylin om EM GOT THIS.:
är det guld eller silver nitar?
silvernitar!

Anonym om gårdagen, natten och en bit in på morgonen.:
Hej, jag älskar din frisyr! Snälla berätta hur du fixar dina lockar!

hehe ska göra en special fast det är inte alls svårt, en bra locktång bra produkter och så äre klirrat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0