ni är söta.

Senada  ([email protected]) om höstdepp.:
Hej!
Undrar vilket nagellack du har på den första bilden?
Superläckert !!!
Tacksam för svar,
Ha det bra
:) Senada
pure coral från isadora! :)

Sandra  ([email protected]) om Tråkig?:
Jag älskar dina inspo-bilder! :) har inge problemas med din typ av "variation" här på bloggen. Kram kram
SÖTSÖTSÖT

Anonym om höstdepp.:
vart kommer den gröna koftan ifrån? snälla svara!
den kommer fårn Zara men det är längesen nu..:(

Anonym om jeans och...:
vart kan man köpa sisterspont jeans ? :) haha.
ojj, ingen aning! fick dom av mina granne som är säljare för dom!

hanna om höstdepp.:
älskar din stil!
vart kommer den klänningen som du har på dig när du står på en skogsstig ifrån? :)
ginatricot

Anonym om höstdepp.:
jag älskar dig grova tjocka kedja du har på två av bilderna - var har du köpt den? Letat så länge och förgäves.. Dessutom - fler dagens outfit hade varit kul!
H&M för längesen tyvär.. men finns säkert liknande!! :)! söööt du äääär!

AP om ledsen.:
Jag beklagar, hoppas allt blir bra! Som jag sa jag gick igenom samma sak med min pojkvän för ett tag sedan, hans morfar dog för ca 3 veckor sedan, vet hur det känns, fruktansvärt! :(


Lisa om ledsen.:
jag beklagar verkligen smärtan ni alla går igenom just nu.. det är okay att gråta håll ingenting inneför i sådana fall kan det hända att man blir riktigt psykiskt ostabil - jag kan relatera till det du går igenom. spendera tiden med din morfar tiden ut och ångra aldrig stunder ni haft/har/kommer få med honom. ta hand om dig
tack söta du.

Rina  ([email protected]) om höstdepp.:
Hej! Du har på en bild på dig en bikinitopp, i ljusrosa färg och ett par svarta kängor i några andra bilder. Riktigt snygga! Var har du köpt dem? :)
Bikinin kommer från nelly.se och finns kvar nu, bootsen är prime boots och finns att köpa på fiorucci och tara och lite varstanns !

sa om coolkatt.:
love it! en fråga, vilken storlek är din svarta boxformade tröja från hm?
den är i Medium

Sophie om lunch time...:
nice nails.. better picture maybe?
yes!

malin om But what's puzzling you Is the nature of my game:
vart är din skjorta ifrån :)?
CARLINGS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0