now the party is over

05:15 inatt, då var vi hemma. INSANE. Det var roligt. Det var det. Tänker inte berätta var jag var först det är hemligt.
major och fux var på det hemliga stället som vi inte nämner vid namn, det är bäst så. Sen vill jag även säga att om någon listar ut stället så är det Sannas fel. fråga henne själva. Anyhow, spenderade det mesta av kvällen på Valand, stod och dansa på stolarna i baren, poppis tydligen, hamnade shots framför oss hela tiden- som jag hällde ut. med mening och utan. Drog en snabbis till BLVD också ja, jusste där träffade jag MR X , han vill bli kallad så här i bloggen.

sen undrar jag även om hela Kungsbacka läser min blogg typ? LIKEIT.


Ser inte fux lycklig ut här? Fux och tjejjerna!
Söta bloggläsare jag har eller hur!



Lé MR to cool for school.
'


"fan bengtsson vi måste va riktigt snygga idag så många grabbar som tittar på oss"
missed you J

Kommentarer
Postat av: t

var på keybar och blvd, tror jag såg dig på båda ställen. sjukt söt iaf!

2009-10-24 @ 12:23:39
Postat av: Josiee

ohh missed you 2 B

2009-10-24 @ 14:21:36
URL: http://josieswall.blogg.se/
Postat av: Fiddeliii

haha, legendariske fux! en liten snudd förfriskad kanske? underbart å se!

2009-10-25 @ 07:06:41
Postat av: carro

nemen! jag har visst en likadan halsduk som han på första bilden :D den är så gosig..

2009-10-25 @ 15:14:13
URL: http://rosetty.blogg.se/
Postat av: hedda

Är du från göteborg?

fin blogg förässten!

2009-10-27 @ 11:42:52
URL: http://theyouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0