4 sidor

Obesvarande kommentarer har jag plöjt igenom nu! Förlåt att svaren kommer så sent men försöker fokusera på att skriva inlägg på vardagarna då jag inte har så mycket tid över. Men svaren, de kommer ALLTID, lite sent ibland bara.
KÄRLEK TILL ER.

Här är ni som inte hade några bloggar som jag kunde skriva tillbaka till!

Anonym om Twiggy- icon.:
pinnsmal är fint

OK

alice om college.:
i wanna see it on you :) ser ju helt underbar ut!

Det kommer bilder på den förr eller senare ;)

Julia om Kate Moss for Vogue Paris October:
Bland de snyggaste bilderna jag sett på henne faktiskt!

Totally agree,

louise om Det här är pär:
hahahahahahahahaha

hahahahaha jag vet babe.

Clara om Vasaplatsen 8:
haha, sött att du la upp bilden :) din blogg rockar!
ha det bra, puss.

Du är söt!

Anonym om Vem är Nadj?:
jadu...

NÅGON SOM VET?

angelica om Nadj är en kul kille.:
vart är din döskallering från?:)

Den är från Åsitas och kostar 349 kronor. Tänkte bara förvarna om dålig kvalité

Frederic Bretwyck  ([email protected]) om Meet fluffy Jr.:
My God ... you're like a Goddess in your Hunters ... Gorgeous :-)
xxx

Thanks!

32w4 om hon var bara sjutton år. knappt.:
kul med lite gamla pics :D mer av deett!!

Ska leta i bildarkiven ;)

am om jag lipar.:
hur och är träffades ni 2 :)?

Via bloggen först kan man väl säga, kommenterade hos varandra och så träffades vi ute tyå JÄMT och sen bestämde vi oss för att gå ut tillsammans och sen dess har vi varit oskiljaktiga ♥

Anonym om fashionisto:
FASHIONFASHION good DAMN

aah han är het den där ALEX

Anonym om red nails.:
Du har bästa bloggen! Cirka hur många läsare har du?

Tack så sööt, trehundra om dagen lite drygt brukar det ligga på :)

Anonym om sommar:
kan du helt seriöst lägga av me de plutande läpparna...

ne, gå inte in på min blogg om du stör dig.

amanda om 90's:
Väldigt enkel blogg=ilove. Fortsätt så så kommer jag att stanna här för all tid! glad att jag lyckas hittat hit. vilken stad kommer du ifrån förresten?

Men kan man va mer SÖT! jag har allt tänkt att fortsätta i samma stil, simple it is. Kul att du hittade hit också! Jag bor en bit utanför Göteborg.

Alex L om fashionista.:
Vilket jävla geni asså!

Det må jag hålla med om ;)

Anonym om sommar:
jätte fin outfit! älskar din blogg:) vart kommer bältet ifrån?:)

Bältet är från Zara men det är längesen nu, i sommras någon gång. Testa Gina vet att de haft liknande!

♥Bette om silver:
åh, snyggt! Får spana in den där bloggen också:)

GÖR DET :)!


Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: Tack! Jag kände bara för att göra en video för skorna så då blev det så.

2009-10-04 @ 19:06:36
URL: http://fifthmarch.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0