blabla

B om this is prime !:
Hihi, ja det är jag! Då har jag lärt mig något nytt :)
kuuul :D

amanda om söt.:
tänkte bara tipsa om att det finns en exakt lika dan svart på bik bok som är billigare, den är sjukt fin. har provat :)
Jag har köpt den ;)

Näbbgädda om JIMMY CHOO FOR H&M IN STORE 14 NOVEMBER:
Jimmy Choo är inte en "han" - chefsdesignern för Jimmy Choo är en kvinna! Mvh Fröken Näbbgädda
Haha okeij fröken näbbgädda, Sorry!

Anonym om same lame:
vad heter ditt nagelack du har på bilden?
Vill ha exakt i samma färg, men har inte hittat något:(
kram!
Depend i färgen 48 :)

A  ([email protected]) om päls - YES or NO ?:
Aldrig aldrig päls, det är bara fula människor som tycker att andra ska behöva bli elektrifierade till döds efter ett liv i tristess och vanmakt för att vara fashionabel i plusgrader på Stureplan. Fy fan.
sant. Tur att man hänger på AVENYN då! Ne nu skojja jag bara :)

Kommentarer
Postat av: johanna

SV: jag vet faktiskt inte :P Tänkte pröva något nytt :P

2009-10-28 @ 11:09:49
URL: http://johannawahlbeck.blogg.se/
Postat av: Sandra

vart har du köpt dina prime skor och vad kostar dem då?

2009-10-28 @ 11:29:57
URL: http://fifthmarch.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0