fifteen questions

Har ni lyckats att samla ihop, här är svaren!!

♥Becka om Rock to the rhythm and bop to the beat of the radio:
Kan du inte beätta mer om din diet du går på?.. typ ett inlägg eller så.. hehe
Godis, chips och pepsi! ♥ och mat då. Massor.

♥Malin om Rock to the rhythm and bop to the beat of the radio:
Tips på vad man kan ha på sig en utekväll ? Ska ut på lördag å har ingen aning vad jag ska sätta på mig!
Gosh. som ni säkert märkt så har jag "a thing" för rutiga flanellskjortor nu så själv hade jg nog kört på det. Skulle haft den öppen med ett aa fodral under, 20 den strumpisar och Prime!

♥Anonym om Frågestund:
tog det slut med killen?
vart har du varit?

♥Becka om Rock to the rhythm and bop to the beat of the radio:
Vad kommer de underbara halsbandet ifrån? :)
Kings of leon, OHMY de är kärlek!
En liten butik som ligger i gamla stan i stockholm!

♥sofia om Frågestund:
vad tycker du om trädgårn?
vilken typ av killar faller du för?
Trädgårn.. Var väldigt längesen jag var där. Tisdagsklubben på sommrarna var mysiga men nu vet jag faktiskt inte.
Killar..? jag har nog ingen speciell typ direkt, klickar de så klickar det.


♥Sara om Frågestund:
Vad har du för framtidsplaner? Flytta hemifrån? plugg? osv...Har du någon pojkvän, eller hur ligger det till ;) och till sist: om man har en minimal budget och egentligen inte har råd att köpa några kläder alls nu i höst men ändå vill unna sig nått, vad ska man köpa? :D
Kramar till dig
Just nu tänkte jag bli fördigutbildad kordinator på Zara sen får vi se vad framtiden säger. Jag letar lägenhet fr fullt nu så jag har definitivt tänkt att flytta så fort jag får chansen! haha det där med pojkvän är överskattat.. haha.
minimal budget och ett plagg..? Antingen en stor rutig skjorta eller en tunnstickad, låt oss säga virkad tröja. Monki har dom bästa. Kan du ha när du går ut också, assesoarerna är viktiga.


♥hemlig om Frågestund:
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeem älskar du mest av alla Bengtsssson? (och nej chokladpopcorn räknas inte )
JOOOOSIE!

♥Mi om Frågestund:
Hur kommer det sig att Göteborg Streetstyle har "haffat" dig två gånger? Känner du någon där? Ganska liten chans att de fångar dig på stan två gånger, eller?
Jag är väl bara för bra helt enkelt. haha.

♥Anonym om Frågestund:
vart köper man prime boots?
Det gör du på Fiorucci, Tara eller Raglady. Yoko Yap också!

♥elin w om Frågestund:
Ni är ju så prettypretty, LOVEIT. Frågor, kan inte du lägga upp lite bilder från studenten?
Vilka uteställen brukar du hänga på?
vilket datum är du born?
sötsötsöt! haha ärligt så har jag typ inga bilder från stundenten, sjukt dåligt med det!
Locatelli, Lounge, Bliss, Parkan är väl där ni hittar mig för det mesta!

8 december 1988

♥mattias om Frågestund:
är du singel?
ääh yes.

♥Vanja om Frågestund:
Hejhej (: Hade inte tänkt att fråga något speciellt bara berömma dig för din blogg :D Inspireras jätte mycket av dina outfits bilder så sluta inte med dom haha! Bara så du vet är gör söt och har grym klädstil! :) Skulle vara roligt att se ett videoinlägg dock ;) Men tack för en bra blogg! :) / Vanja
tack va du är gullig, ska se om jag kan fixa något fint videoinlägg :)

♥mallan om Frågestund:
var har du å josie köpt era kedjehalsband?
tips på hur man matchar sitt kedjehalsband på bästa sätt?
tips på hur man ser helt faboulous ut en utekväll?
puss!
Dom kommer från H&M!
Kedjehalsbandet matchar du bäst till någon enkel tisha eller tröja, gärna lite rockigare stil!

♥Sandra  ([email protected]) om Frågestund:
är det du på din header bild?
i wish :)

♥sara om Frågestund:
hur sminkar du dig, vilka är dina favvoprodukter!?!?!
spana in här ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0