i want this.

Leila, tänkte jag kunde få din klocka..? Jag vill verkligen ha den. Den hade passat MIG så bra. Den passar DIG också iof.. speciellt ihop med ditt nya armband ♥


CALVIN KLEIN herrmodell 3200 tror jag den ligger på.
För dom pengarna får du inte bara världens snyggaste klocka utan även a friend for life, jag ser mina saker som mina vänner
- gör inte ni det?
Jag tror den här kan ha BESTFRIEND POTENTIAL. Fyller ju 21 snart, eller vad säger du mami?

Är ni sugna finns den på Kungs Ur, där finner ni även coolaste katten i stan - Leila! ♥

MISS YOU.

Kommentarer
Postat av: Josie

du kan få köpa mig för en tiiiia om du vill älsk :) ps yooou forgooooot to caaaaaaaaaaaaaaall.hmmmpf

2009-10-05 @ 18:52:30
URL: http://josieswall.blogg.se/
Postat av: leila

du e för undeerbar nattis!!! önskar dig all lycka kramis katten ; )

2009-10-05 @ 21:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0