iloveu

Anonym om ?:
du är snygggg
Tack så mycket ♥

Ebba om Nu ler dom inte längre.:
åhhh<3


Anonym om BOBBY:
hahahahahahhaha
http://josieswall.blogg.se/2009/october/stoppa-pressarna.html#comment
FAN JOSIE!

Anonym om i like.:
Nä, ser ut som ett dött djur. Fy fan!
Alla tycker vi olika!

Malin om I like being unperfect:
Har du löshår i på dessa bilderna elr är det ditt egna hår? Tkr det var grymt snyggt för o vara löshår isf :) annars brukar de ju inte bli så fint självfall med löshår menar jag
Nepp inget löshår här ikke, det behöver jag inte ! Nu har jag ju klippt mig så förhoppningsvis så är dom slitna topparna borta nu.. pust.. haha!

Anonym om I like being unperfect:
snyggast i gbg
ojda tack

:) om Do not let the pain make you hate.:
ruggigt fin :)
söt

Anonym om I like being unperfect:
älskar din blogg! keep up the good work:)
hur söta bloggläsare har jag inte.

Anonym om to keep me warm:
den första, är den från zara iår??????
nepp den är från förra året tyvär..

johanna om the bag.:
fan va snygg! köpt?
Det är martinas och den är köpt på Zara

t om now the party is over:
var på xxxx och blvd, tror jag såg dig på båda ställen. sjukt söt iaf!
haha sorry för XXXX men som sagt hemligt. haha. jo det var jag nog, Hade vart kul om du kom fram och hälsa!

Fiddeliii om now the party is over:
haha, legendariske fux! en liten snudd förfriskad kanske? underbart å se!
Ja mannen, myten, legenden.

Mica om to keep me warm:
ÅH vad fint. hittar inte heller direkt någon fin, usch!
Den översta, är den från zara? eller vart från? Skitsnygg, finns den kvar i butik tror du?!
Och västen från zara, finns den kvar? =)
Tack för superbrablogg. Fortsätt så! Kram
Ja den är från Zara fast förra året så den finns nog tyvär inte kvar gumman!
Tror tyvär att den gråa som jag antar du pratar om är slutsåld med..
SÖTSÖTSÖT.

felicia om jag lever.:
så jävla vacker! är det dina egna ögonfranser? isånnafall vilken maskara använder du kvinn???
I WISH men det är faake, men visst var dom fina!

elle om to keep me warm:
från vilken butik kommer pälsen från? zara?

Pälsen är från samma märke som Skinnjackorna på fiorucci, MISSION, fick den av mormor i födelsedagspresent. Aldrig använd. känns fel. på något vis..



Kommentarer
Postat av: Anonym

flängtsson :(

2009-10-25 @ 21:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0