kinda' new.

Lyssnar på världens skönaste låt. Blev impad av Weeday förra vckan, dom spelade den här låten- högt- och jag blev lycklig. Det är ju inte riktigt den typen av musik dom brukar spela där. Jag gick och log för mig själv. jag är en sån tönt.

Helt plötslig handlar det här inlägget om en låt men aja jag ändrar på det och slänger in lite bilder på senaste inköpen. More fun for u.

Bästa tipset kommer från en bloggläsare som sa att den här fanns på BIK BOK 349:- och jag föll direkt. tack!


Den här kommer jag bära på lördag. Till slitna shorts. Tror jag iaf. Jag fick den bilden i huvudet. Svarta 20 DEN strumpisar prime. plattat, mittbena, sotat och nude lips. eller kanske röda? Tål att tänkas på.
Lulu, ångest nu när jag är så välplanerad ;)?

Den här kommer från ZARA, myskoftan. Vet inte vad jag tycker om den. Boring tror jag. men kanske bra att ha någon sån gosig med. aja ger den till mamma annars.
299:-


U like?

Kommentarer
Postat av: www.prinsessanvictoria.blogg.se

Gillade den svarta tröjan, snygg! Blev faktiskt sugen på att köpa den.

2009-10-28 @ 19:55:51
URL: http://prinsessanvictoria.blogg.se/
Postat av: carro

älskar den första tröjan :) fast koftan ser också gosig ut :)

2009-10-28 @ 23:13:41
URL: http://rosetty.blogg.se/
Postat av: amanda

vilken tur att man kunde hjälpa till ;) ska köpa den jag med faktiskt! den är riktigt nice

2009-10-29 @ 16:27:14
Postat av: eighteenkaratgold

YES! blusen är riktigt fin

2009-11-04 @ 21:55:33
URL: http://eighteenkaratgold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0