today.

har jag gjort naglar. svarta tippar. i love it. för att det är halloween? ne, för att det är min grej. året runt.
In på Condeco tog en varm chokla- jag dog. den va gudomlig, det var inte sista gången.
Hemma idag. Rehab. Kroppen sa ifrån, imorgon blir dock mindre lugn. Lulu and I. kärlek.

Ska bli bättre på att blogga om vardagen babes. Vet inte va jag ska kriva om riktigt då bara. Hej idag har jag jobbat...?
Njaa sådär kul. aja vi får se hur de blir med "vardasbloggandet"

En bra sak är ju att jag Kommer att ha lite mer tävlingar framöver, det är ju roligt. RIKTIGT fina saker, U WILL LIKE.
Såå håll er updaterad raringar!


PUSSPUSSPUSS.


Kommentarer
Postat av: Dirty nails.

Svarta tippar á la Christina Aguilera-Dirty är skitsnyggt!

2009-10-31 @ 10:47:47
URL: http://dirtynails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0