D Squared² fall 09

Jag sitter och kikar igenom typ alla visningar från ready to wear FALL 09(igen) och nu när det är höst så är det så himla roligt att se vilka designers som verkligen lyckades. D Squared² är den jag tycker är mest "nu"

Fjädrar, axlarna, oversize (gärna stickat), DENIM, lack, leopardprint, rocktishan, flanell skjortan och ankle bootsen, ni förstår vad jag menar. Är personligen lite trött på Balmainhysterin och då är det så himla skönt att se det här
- Laidback och casual ska det vara.

LOVE IT.






så lager på lager gäller även i höst gott folk så vi slipper frysa. Själv så har jag köpt väärldens största halsduk idag i riktig D Squared²-anda som ska hålla mig varm i höst och vinter. ni får se pics sen babes.

Kommentarer
Postat av: Becka

Oh de hoppas jag! :D

2009-09-29 @ 22:31:06
URL: http://face.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0