hot&cold

ja ungefär så är det, ena sekunden håller jag på att brinna upp andra fryser jag.. pust vem orkar feber lixom...?
Jag kan inte bli sjuk nu, jag vill inte bli sjuk nu. FAN jag är sjuk nu. Gick hem tidigare från jobbet idag, bara en och en halv timma men ändå. Ska lägga mig snart bara få lite mat i magen först. Hoppas att jag orkar imorgon. Hämtade vindruvor i växthuset, c vitaminer är bra har jag hört?

Tänkte att josie darlingen skulle få blogga åt mig om jag inte orkar sen..

KÄRLEK.

förresten, josie har du rastat rosa idag??


hon behöver luftas, få lite frisk luft du vet.


Kommentarer
Postat av: natalie

Jackan är så fin :)

2009-09-15 @ 21:09:42
URL: http://natalieriksson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0