sööööötaaa

Anonym om du är strösslet på min glass.:
älskar inlägg med lots of pictures :D du är grymt snygg tjejen!

oj, tack tack, ska försöka vara duktigare med kameran, tur att man har sin fotograf josie med sig ibland!

jojo om so little time.:
Uppdatera mer jag gillar din blogg blir så tråkigt när du är så frånvarande :(

jag försöker så gott de går, på helgerna blir det ganska dåligt för de är då jag kan leva lite men snart kommer iphonen och då kan jag ju blogga överallt!

Anonym om smycken:
Hej, jag tycker det är så otrooooligt snyggt med långa halsband med kors på, så jävla najs! Frågan är vart köper du dina? för jag hittar inga silvriga långa någonstans :( Älskar dina outfits btw! Lägg gärna in fler ;)

sötsötsöt. egentligen är inte korsen mina fast dom är det tyå ändå, lulu tog min levisjacka så då tog jag hennes kors helt enkelt. haha dom är köpta lite varstanns men ett tips är att gå till sånna silversmedsbutiker köpa ett kors och hänga på en kedja, brukar inte bli så dyrt då heller!

Anonym om you like i guess !:
vad har du för storlek på din tröja? snygg tröja + snygg tjej = wow

Det är onesize på den och är du sugen och bir i kungsbacka så kan du köpa en nu imon eller på torsda, kommer påfyllning då :) söööt.

Anonym om en grabb med stil- house of commons.:
Men, vet du inte vem Martin Litzén är? Kanske är du för ung helt enkelt?

nee för ung helt enkelt, kanske du vill berätta vem grabben är??

PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Josie

you fix tröjan for me babe? får löööna av mami

2009-09-13 @ 21:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0