Marc by marc jacobs for sale

Sophie  ([email protected]) om PUSSAR:
Hej! Har en sådan Marc väska med, ska sälja den om någon är intresserad:)
[email protected]



Hej sofie, kul att du läser min blogg ! jag antar att det är samma som jag har som du säljer..?
Aja om någon är intresserad så maila på! Sofie du kan ju skriva va du vill ha för väskan så kan jag skriva ut det här med! puss&kram

UPDATE

Sophie  ([email protected]) om Marc by marc jacobs for sale:
Hej! Vad gullig du är! Klart jag läser din blogg, du är jätte duktig:) Yes det är precis samma väska, har kvitto, dustbag m.m. ca. 4000kr, pris kan diskuteras! Kram!
!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Hej! Vad gullig du är! Klart jag läser din blogg, du är jätte duktig:) Yes det är precis samma väska, har kvitto, dustbag m.m. ca. 4000kr, pris kan diskuteras! Kram!

2010-04-27 @ 09:36:08
Postat av: Sophie

Hej! Nu är väskan såld till en gullig tjej som heter Maja! Tack snälla för hjälpen Natta! Kram Kram

2010-05-05 @ 10:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0