PUSSAR

♥Maria om Knuckle rings.:
vad ligger priserna på, hos Avi och Lena? På ett ungefär :)
BLANDAT. Beror exakt på av du ska ha. Men mitt kors och kedja kostade lite drygt femhundrakronor så jag tycker ändå de har bra priser på silver!


♥lisa  ([email protected]) om kinda' look like my BOYFRIEND:
snyggt! men kan du inte skriva ut var allt kommer ifrån?
kramis
Ska bli bättre på det <3

♥Anonym om kinda' look like my BOYFRIEND:
vem är din pojkvän?:) grattis:)
PELLEPELLEPELLE

♥sophia om black.:
vart kommer dina kors ifrån? dö snygga
AVI och LENA

♥Anonym om funderar på att måla naglarna röda.:
snyggt:P pusss maria
TACKTACK

♥Anonym om jag vill ha den här tishan.:
vart är tröjan från :)?
MODEKUNGEN.se var den nog ifrån!

♥Emilie om hello lover.:
Sjukt snygg väska? Köpt den i gbg? Och vad kostade den?:)
Köpte den på Tara och det är marc by marc jacobs och den kostade en månadshyra som min mamma så fint uttryckte sig..

♥anna  ([email protected]) om BLOMMOR:
Vad långt och fint hår du har! är det ditt riktiga? ingen hårförlängning?
kommer det en hårguide på lockar någon gång? :)
Ja det är mitt riktiga , färgen likaså . Jo det ja, nu har jag ju äntligen funnit mina favoritprodukter så nu kommer den snart! Antar det är hur man gör lockarna som är mes URGENT?

♥Anonym om BLOMMOR:
weeei din blogg går uppåt igen! kul med bilder på dig! kram!
SÖT

♥angelica om summer nights.:
vad roligt det är när du bloggar oftare nuförtiden!
Jag försöker!

Kommentarer
Postat av: Sandra

svar: taack! :D

2010-04-21 @ 21:59:50
URL: http://fifthmarch.blogg.se/
Postat av: soravi

sv: det var det även :)

2010-04-21 @ 22:55:59
URL: http://salamii.blogg.se/
Postat av: Josie

kärlek.

2010-04-24 @ 23:08:34
URL: http://josieswall.blogg.se/
Postat av: Sophie

Hej! Har en sådan Marc väska med, ska sälja den om någon är intresserad:) [email protected]

2010-04-26 @ 09:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0