varför

går jag alltid upp typ två timmar innan jag ska åka hemifrån? hmm.. Eller jo jag vet. Jag gillar lugnet; att äta frukost i lugn och ro, att lyssna på lite musik, fixa lite här fixa lite där. Jag hatar stress. Jag är alltid i tid till jobbet . Jag tror att om man får en stressad start så blir hela dagen stressad, iaf för mig. Ska åka om en och en halv timma ungefär och har redan ätit frukost, jordgubbar, smoothie och macka. lovelovelove. Ska välja some clothes nu. BYTHEWAY HATAR jag kostymen jag måste ha på jobbet, HATAR AVSKYR. UGLY. Aja.. jag måste väl. Idag ska jag hänga om TRF och Basic så ni kan ju komma in och kika sen i eftermiddag om ni har lust. PUSSPUSS

ps idag åker sanna till NYC. jag e så jävla bitter men hon har lovat att köpa VS läppglans till mig , pelle är mindre glad ♥


Kommentarer
Postat av: sandra

haha, härlig kommentar kring arbeteskläderna där. Så måste bara fråga, vart jobbar du?

2010-04-27 @ 09:23:24
Postat av: Agnes

HAHA sjukt att jag är likadan. Går alltid upp minst 2 timmar innan jag ska åka, ännu tidigare om jag ska tvätta håret och sånt. Måste ha minst en timma på mig att äta fetaste frukosten.

Älskar din blogg förresten,

2010-04-27 @ 12:51:22
Postat av: Jenlen

jag önskar jag va morgonpigg & kunde gå upp mer i tid & inte stressa. Ska försöka..



Va mkt du uppdaterat ser jag sen ja va inne senast,massa att läsa kul!

2010-04-27 @ 20:33:43
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0