PUSS.

♥Anonym om DÖD.:
vi saknar dina dagens outfitbilder kvinna!!

Det är svårt att hinna med allt, dom kommer när dom kommer raringar.

millan om wedges:
har väääärldens snyggaste på jobbet som du ska få kika på. dom är riktigt goda ting! :)

GAAAH vill se nuuuw, pic??

Jennie om Vad gör ni?:
Vad är det för läppstift du har? Det där ljusrosa.. Skitsnyggt!

Tror det är YSL !

Lolo  ([email protected]) om wedges:
Okej, så lite tjat och ett bra pris hade inte hjälp då?
Annars, det finns ingen chans i världen att ni har kvar den på Zara va?

Njaa tyvär min favorit typ.. ne den är från förra vintern så den finns tyvär inte kvar heller :(

millan om 12:29:
meeeeeeen natt, hahaha några avsnitt!? underkänt!! du ska få se alla om igen och igen med mig loooove. ringer dig sen, stendog igår i min hotellrumssäng myyyyys. :)

haha jaja kooom hiit nuu så kan vi kollaa jag är heeemmmaa!! :)

hanna om PORR:
vad för märke ? :DD

DOLCE

carro om julia restoin roitfeld:
sjukt snygg, ja.

INSANE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0