Svar på tal

ida om 05.38:
älskar din blogg.. vart har du köpt dina hunter stövlar ?

Bengtssons regler gäller, svara på kommentarerna Teddy. Jag lovar till tusen att hon tackar och blir grymt happy av dessa ord ovan. Jag vet att N har svarta, jag själv har rosa Hunterstövlar. Köpta på raglady i Arkaden. Har även skymtats på yoko yap, stuk och lars&johanna i stan. Vet att dom går att hitta lite var som helst i stan, leta i lite mindre butiker brukar ofta finnas där. Själv ska jag investera i ett par leopardmönstrade strumpor till.


Ida om ...:
Hej,
du har en så snygg brun hårfärg. kan du inte berätta lite om hur du stylar/färgar håret?:)

Oj, tack så mycket. Jag färgar faktiskt inte mitt hår, aldrig gjort bara neutralt mörkbrunt. Stylar ja du.. jag gör inget extravagant i med lite stylecream från loreal (rosa flaska) när håret fortfarande är blött. När det torkat tar jag i volymmousse och sen används plattången eller så låter jag bli och får fram mitt egna självfall, lite stora lockar sådär. Svårare än så gör jag det inte för mig.

Angelica P om när man är mig:
inga bilden från thailand? :P

Ingen fara, jag tror utan tvekan att Bengtsson kommer överösa er med bilder från Thailand så fort hon kommer tillbaka. Och det i mängder! :)


Sandra om 04.50:
Går du på borås textilhögskola? om du gör det, är den bra? vad läser du?

Yes, jag läser till textilekonom på textilhögskolan i Borås. Bor kvar i Göteborg men pendlar hej vilt. Absolut, jag trivs jättebra både med min klass och med skolan i allmänhet. Visst är det tufft att hitta självdisciplinen emellanåt men än så länge har jag fastnat för kurserna och klarat mig igenom dom. Med min inriktning så innebär det att jag läser i två byggnader och tillhör två olika institutioner. Både textilhögskolan och ekonomidelen av Borås Högskola så jag upplever olika typer av inlärning. Allt från föreläsningar, labbar, seminarium och gruppuppgifter. Finns det något mer ni vill veta är det bara att fråga på.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mer specifikt vad är det för uppgifter?

2010-02-05 @ 18:18:45
URL: http://fifthmarch.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0