frågor.

Från er utan bloggar, alla andra har jag skrivit tillbaka till!

Anonym om http://olsensanonymous.blogspot.com/:
Kommer filip tillbaka i bloggen snart?!
Ska se om ajg kan lösa detta, saknar du honom?

20 Januari, 16:23   Anonym om i need a pair like these.:
äääälskar din stil, blir alltid inspirerad av din blogg. keep up the good work
Tack så mycket, söt.

Anonym om roooligt på...:
gud va fin :) varifrån?
Zara

teddy om ja, jag...:
GILLAS!! :)
N likes Teddy.

Alexandra om roooligt på...:
Wow! Vart finns den väskan? grymt snygg :P

ZARA! tack!

calle om bortglömd:
Bra där, nat! Mer bilder.

Jag jobbar på det!

angelica  ([email protected]) om bortglömd:
vart är ditt silverkors ifrån? sjuuukt snyggt!!

Från en butik i Göteborg Avi&Lena, dom har MASSA fina silvermsycken!

maja om STOCKHOLM NÄSTA:
han är så goooo

INGA FRÅGOR PÅ DET I LOVE CIMON

Julia om Vogue Russia:
ella ([email protected]) om Systemet stänger åtta:
asså din blogg har blivit tråkig... Dina bilder från alla möjliga internetsidor kompenserar inte så du slipper skriva lägg hellre ner bloggen då
Tråkigt att du känner så men du får gärna sluta gå in isf.

NEJ! Haha, jag älskar att titta på alla inspirationsbilder på din blogg, hade aldrig hittat de annars! Fortsätt med dem, a lot of them. :)

Kul att du tycker som jag ;)

Anonym om FUCK.:
VARIFRÅN KOMMER DIN ROSA BIKINI? tacksam för svar :)

Nelly.se!

Maria om FUcKKING THAILAND:
Åh! Lyckos dig!!

Funderar också på det, vart i Thailand, pris för flyg/hotell, vilket bolag? Hade varit toppen om du kunde svara på det!
Vi bokade bara flyg så fixar vi boende därnere sååå jag vet ju inte riktigt vad kalaset slutar på !

Kommentarer
Postat av: Anonym

aa saknar filips inlägg! men din blogg är sjukt bra när du skriver också.

2010-01-20 @ 23:05:06
Postat av: carro

du har inte svarat på min fråga om jack, johnny, morgan (?) tröjan! vars den finns någonstans att köpa :)

2010-01-21 @ 09:18:26
URL: http://sixdaywar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0