Glamouröst liv.

jobbar 24-7 känns det som, vart ifrån jobbet halv åtta de senaste dagarna. Imorgon ska jag upp klockan sju och slutar klockan fem. Klockan är lixom 23:41 och jag sitter och väntar på att tvätten ska bli klar. Hon som hade tvättiden mellan 14-20 rååkade bara glida över med tre timmar. Pust. Men det var bara att vänta, skrev en lapp. 22:58 fick jag ett sms "nu är maskinerna lediga :)" såå jag slängde in två. Duschat precis och städat så nu sitter jag i mina rosa mjuka mjukisar med en kopp té i handen och väntar på att få hämta tvätten, hänga upp den och sedan gå och lägga mig.

Imorgon är en ny dag och jag ska hänga om Basic, ni som inte vet så finns det Zara Basic , Zara woman och Trafaluc.
Traffa gjorde jag idag, blev sjukt bra. FÖRST iaf. när jag var typ klar så fick vi ett mail om att vissa plagg skulle bli REA så det var bara att göra om , igen. Vet inte riktigt hur jag ska få ihop basic imorgon så nu kommer jag väl ligga och fundera på det hela natten med.

Kom precis på mig själv, här sitter jag och typ berättar vad jag har gjort idag och yadayada, det är ju inte riktigt min grej men idag så känner jag mig BITTERSOMFAN så skit samma.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0