JAGÄRLEDSENNU

Kategori:    
Fest - Födelsedagsfest
Nätverk:    
Globalt
Datum:    
den 29 januari 2010
Tid:    
19:00 - 23:00
Plats:    
Danska vägen Örgryte


Beskrivning
22, 22, 22, 22!! NATTEN MELLAN DEN 29 & 30 JANUARI SMÄLLER DET HÖGT!! Det är min 22:a B-day gott folk, jag vet att Ni inte tror mig men så är det och det finns ingen chans i världen att jag vill fira den med några andra än Er mina bästa vänner! Så missar Ni den gillar jag Er inte längre, deal?! :)

Här följer några uppdrag som Ni bör lösa och vinsten är inget mindre än en MAKALÖS kväll à la Göteborg. Here we go:

1.    Fredagen den 29 januari år 2010 vaknar Ni med ett STORT smile in your face.
2.    Ni trippar ner till vår favoritbutik, Systembolaget och fyller en lila/grön kasse eller två med önskade smakupplevelser för kvällen.
3.    Hemma är det sova, äta, dricka ordentligt som gäller för att orka stå på benen all night long gott folk.
4.    Därefter bör/vill/ska Ni bege Er raka vägen till my place at DANSKA VÄGEN 66B där FÖRKRÖK EXTRAVAGANZA kommer gå av stapeln. KLOCKAN 19.00 SHARP VILL JAG SE ER SNYGGINGAR!
5.    Dom fina lila/gröna kassarna töms, sugrören flyger runt i lägenheten, people byter ord eller demonstrerar mun-mot-mun-metoden för varandra, några står/sitter/sover redan i soffan och andra kramas med mig, det gillas! :)
6.    Sen vid sisådär 23-snåret kanske, är det dags att göra le Avenue osäkert! Då är vi galet nära BÄSTA DAGEN, 30 JANUARI och här skall frambringas skandaler! Eftersom vi är en hög kan jag inte lova att vi kommer dansa sönder oss på samma ställe, men en dejt på McDonalds vid 05-snåret är bokat.
7.    Någon tid på dygnet den 30 januari fortfarande år 2010 vaknar Ni med ett ÄNNU STÖRRE leende på läpparna, minns ALLT och har vatten och ett dussin treo vid Er sida.

Flickorna & Fruarna – Före detta Kungsbackas stoltheter och nu även Göteborgs, kan Ni bli bättre?! Får alltid de hetaste pojkarna, de största drinkarna med rosa sugrör, dansar alltid sönder sig alternativt DJ:ar i båset på Pooooshh såklart, innan en Teddy hämtas i garderoben och kvällen är klirrad! Guuudomligt!

BoråsBabes – Ni är varmt välkomna på premiär till casa de Nowak, hoppas Ni inte blir alltför besvikna. Men jag känner Er, finns det MINST en Jäger i väskan finns det alltid en säkerhet för en STRÅLANDE kväll så jag är lugn! Och jag förväntar mig självklart att vårt rykte även skall leva vidare i Göteborgs stad KLASSEN DR, here we come, jag är så stolt över Er! Gillar, gillar, gillar! :)

Björkekärrsherrarna – Vad ska man säga, Ni är i en klass för sig. Men en fest utan Er skulle väl kännas lite tom kan till och med jag nog medge så bara att checka in. Jag har redan varnat brudarna för Er så behave yourself guys!

Örgrytedudes (med och utan manligt könsorgan) – Kom igen! Överflödigt med kommentarer, Ni om några kan det här. Mr. Nowak och hans konjak är ute på vift den här kvällen, så jag förväntar mig att INGEN snarkar på soffan och/eller sups under bordet detta året… boys? Och för Guds skull, återberätta inga gamla pinsamma historier från de senaste cirka 20 åren typ, då har jag ett lager för hämnd, lovar! Just be like you always have been! :)

Har ni något på hjärtat är det bara att slå en pling, 0736 – 97 31 61 var numret.

/ MegaKärlekNonStop Er Camilla :)

P.S. Jag är elak och inga ”maybe:s” eller ”not yet responded” accepteras som svar på inbjudan, dem är tråkiga och gör mig ledsen. D.S


JAG MISSAR MILLANS FÖDELSEDAG :(
Men hon har lovat en repris.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0