23:05

hemma nu. Varit och ätit sushi hos lollo. Sushi med grillad lax, är inte hela grejjen med sushi att det är rå fisk? aja, inte på den sushin iaf. Lunden nu. sitter i soffan med pelles skjorta på mig. saknar honom . Det är en fin skjorta hans skjorta, eller min, han har gett den till mig. snäll . Dusha nästa, välja kläder eller iaf tänka på det. Slänga ihop en bag, min rosa kanske ska få följa med? Jobbar Å T T A imorgon till obestämd tid. Hoppas vid fyra fem någon gång men vi får se . sen blir det landet och pussar . längtar . 



Ps.  Lulu, saknar dig. åk inte. umgås mer. skratt & vin & Bruce på mitt golv, bästa vän. tycker om dig. No secrets även fast du försöker ibland ,  riktiga vänner ser, ser allt. VET ALLT , inga ord behövs .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0