frukost till middag.

om jag hade fått välja hade jag ätit frukost till middag,  nybakta frallor, finns det något godare ? hade jag kunnat hade jag druckit ett glas grädde till det men det är ju kanske lite näringsfattigt så nu måste ni GE MIG TIPS på maträtter som är hyffsat snabba och inte allför komplicerade.
Mina matlagningskills är nada men enligt mina vänner är jag tydligen en hejjare i köket, hur går det ihop ? Det är helt enkelt så att dom inte kan ett dyft och bara för att jag råkar veta hur man hackar en lök, bryner den med köttfärs och kan göra en ätbar gegga så är jag mästerkocken i sällskapet. haha. Men jag börjar bli trött på kottfärsås, köttbullar, tacos, köttfärs med kol. KÖTTFÄRS. Jag måste nog vidga mina vyer lite .  TIPSTIPSTIPS. Det är så tråkigt att laga mat .

HJÄLP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0