JOSIE MY LOVE

Anonym om stay and enjoy the party:
Varför umgås du inte med josie (josieswall) längre? :O Tyckte det var så roligt att läsa era bloggar ihop när ni umgicks så mycket.

Min älskade vän José har flyttat till Tyskland och jag jobbar heltid. Det är svårt att hinna med. även fast vi vill. Saknar våra Aveny äventyr och galna idéer , mor mathilads&cheese.  min josé . Saknar saknar saknar. LOVE
Ps. Josies examensfest var förra helgen och jag hade de finaste korten men någonstanns på lördagen råkade jag radera allihop. FUCKFUCKFUCK.

KÄRLEK.

Kvällen då José & Bengt met for the first time.

Kommentarer
Postat av: johanna

tråkigt att ni inte träffas så ofta!

2010-06-18 @ 21:27:16
URL: http://sanghee.blogg.se/
Postat av: Josie

naaaw min älskade bengt!!! kasst att du raderat le partypics bara fast bäst bilder bär jag i hjärtat ändå! Missssss ringer när vi kommer mot götet en snabbis innan jag drar till tysk! VECKA 30, wooooooooho!

2010-06-18 @ 23:10:18
URL: http://josieswall.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ja, jag hoppas med det går bra med håret får se hur det blir.. haha, man kan ju fan inte färga det när det är mörkbrunt!! Mitt råd till dig är FÄRGA ALDRIG HÅRET BRUNT!!! (svarade på ett inlägg du la i min blogg)

Lycka till med din blogg tror du kommer bli riktigt framgångsrik med den. :D PUSS&KRAM!!

2010-06-19 @ 20:44:19
URL: http://grottrolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0