mi casa

Sitter här i min soffa och dricker cola. Lulu kommer sen, sushi och girltalk med min finaste. Vi har nog aldrig bråkat, säkert stört oss som fan på varandra men men shit the same. Jag är trött på att ha ovänner . Jag har några stycken som jag knappt inte ens vet hur dom kom till men nu är det så. Jag vet och jag hör . Men jag bryr mig faktiskt inte. Skönt att ha insett att vissa personer kanske man klarar sig bättre utan. Jag menar inget illa med det jag skriver nu vilket folk säkert kommer ta det som utan jag menar mer att vi passar inte. Jag har mina vänner som jag litar på. Och dom som jag inte litar på har jag gjort mig av med. för vem behöver egentligen vänner som egentligen inte är vänner bara för att säga att man har vänner ? Det här är bara en massa ord som jag tydligen behövde få ur mig då det här inlägget egentligen bara skulle handla om att jag är så glad över att lulu ska komma hit ♥


Kommentarer
Postat av: Jenlen

Tack själv. Fastnade verkligen för din blogg, tur jag hitta dig på blogg.se så har lagt till dig bland mina favoriter så ja hittar hit igen :)



Det du skrev om är så sant. Jag umgås hellre med några få som jag litar på varför ha vänner som man inte litar på & ljuger osv tyvärr finns det ju sådana.

Hoppas du haft en bra dag!

2010-03-15 @ 18:52:00
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0