Godfukkinjävlamorgon

Ligger i P's säng. Ätit lite , så mycket vi fick i oss, typ en macka och juice. Nu åkte han till träningen och jag ska snart till jobbet. Tror Pelle var full fortfarande haha fast vem är jag att döma, skulle nog inte heller direkt kunna gå på en rak linje nu. Men mitt upp i allt måste jag bara säga att jag har nog världens snyggaste pojkvän PUNKT. Anyhow. nu ska jag åka till le work och så ska jag ändra i butiken. Igår var min chefs chefs chef i Göteborg, världens skönaste spanjor och eftersom jag är koordinator så var jag var med på alla genomgångar av butikerna. Lärorikt ! Komersiellt, nyckelordet. NU kommer mami&papi dom ska köra mig till jobbet då jag inte borde göra det själv ! Puss xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0