bortskämd

Hemma hos mina föräldrar i onsala. Ätit mat och myst med mina lurviga älsklingar som jag saknar så.
Snart blir det hallon&vaniljyoughurt och sen svimmar jag väl i soffan efter en lång dag i mina rosa mjukisar och raggsockar. Saknar min Pelle. KOM HEM . Älskar dig.

Förövrigt så gillar jag den här fleecekoftan. Hade metchat den med läderbyxor, ankle boots, svart tisha, torgvantar och silverringar i överföd. och några halsdukar på det. Tyvär så funkar inte mitt hår med fleece på vinter STATIC. Så jag får väl leta vidare. Vill ju ha något med en skön luva som man kan ha nu när det är kallt.







Kommentarer
Postat av: malin

vart från :)?

2010-11-09 @ 08:42:32
Postat av: Lisa

Natalie, jag har den hemma och den är perfect, den är inte i fleece utan något annat mysigt material som inte gör håret elektriskt, köp den! Du kommer inte att ångra dig.

2010-11-14 @ 14:34:42
Postat av: En annan Natalie

Åh jag vill också veta! Vart kommer den ifrån?

2010-11-21 @ 22:32:46
Postat av: alice

vart är den ifrån?:)

2011-01-11 @ 18:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0