Luft.

Behövde luft efter timmar av illamående. Lu gjorde mig sällskap. Backe upp, backe ner och sen slottskogen. En plats av frid och lugn mitt inne i stan. Fin eftermiddag. Sol och fin vän. mitt älskade Linné. Dock skoskav i mina converse
-mindre skönt. Jag gillar inte converse, kanske därför de är nästintill oanvända. Jag äger inga träningsattiraljer whatsoever. Inte haft ett par träningskor sedan.. aah forever, behöver jag ens nämna att jag fick IG i gymnastik ? Aja men nu får jag allt börja, funderar på Reebok's easy tone, Sanna säger att de fungerar, Sanna vet allt om Reebok. ( Note to myself: ring sanna )

Nu ska jag, tre år efter alla andra, läsa Elsas Mode och äta melon.

Love u .




Kommentarer
Postat av: Emelie ♥

Fin blogg!



Jag tänkte tipsa dig om en sida som heter:

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=emeliejarnberg

Den ger mer besökare till bloggen och det fungerar verkligen! Hur bra som helst :)

Kram

2010-09-21 @ 19:55:29
URL: http://emeliejarnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0