a lot of things.

händer just nu, jag har börjat på TARA, än så länge iaf, kan bli Raglady också men vi får se! Hur kul som helst, jättegladtjej. En del andra saker har skett dessutom som jag inte riktigt känner för att skriva här i bloggen, men ni lär säkert märka det med. Så vad säger ni, FRESH START ?! Jag känner att jag är på en bra plats i mitt liv nu och det känns helt fantastiskt. Ska ner på stan strax, med en ny start behövs nya kläder? ni är med på det resonemanget väl ? BRA!

KÄRLEK till Er!

Kommentarer
Postat av: Sandy

Åh va kuligt för dig! Grattis! :) Hoppas du kommer trivas. Ja spring ut och unna dig fina saker, du förtjänar det. Kärlek tillbaka <3

2011-02-28 @ 16:32:06
Postat av: Anonym

BRA!!

2011-03-08 @ 09:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0