slut.

Folk läser bara det som de vill läsa. Det är helt BANANAS att en text som egentligen bara var EN TEXT, några rader, kan nå så oanade höjder. Att ni ens orkar. Det texten egentligen handlar om är att JAG HATAR rea. Och alla som någonsin jobbat på Zara under en REA håller säkert med mig. Jag ser inte ner på människor som tycker annorlunda, alla får tycka vad de vill, men lägg av nu. Om jag hittar en helt fab sak så köper jag väl med den men jag ger mig inte in i högarna och gräver. Och texten handlar om folk som inte vill betala på ordinarie men sedan på rea handlar hög efter hög med ett prisavdrag på några ynka kronor. En tröja som de köper bara FÖR att det är REA men kanske aldrig kommer att använda - det kallar jag slösare, gör inte du? Dock slutar diskussionen här för nu börjar det bli liite väl. Ni tycker vad ni vill, jag tycker vad jag vill.

Och Malin du kanske ska läsa sammanhanget.

P U N K T .

Kommentarer
Postat av: C

My name is not Malin

2011-01-06 @ 23:35:19
Postat av: madde

haha, en del personer vill ju inget annat än att missförstå och rätta andra människor.

men JAG förstår vad du menade med inlägget om REA och jag håller med dig! har hållt mig borta från affärer i 3 veckor snart för jag blir så irriterad på rea-hysterin..

p.s. skulle va kul med fler bilder på DINA kläder :)

2011-01-09 @ 16:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0