Frågor. svar.

Lolo  ([email protected]) om green:
Hej, jag igen. Som ständigt tjatar om din snygga kofta ifrån Zara, den gröna.
Jag hittade en bild ifrån din blogg där du tagit kort på den på en galge, alltså du är inte med på bilden, och min fråga, Är det okej om jag lånar denna bilden, skall försöka hitta en likadan. Typ genom annonser och liknande.
Kramar
Låna på raring!

Amanda om green:
Hej! Gillar din blogg jätte mycket! Tänkte bara höra med dig vad du tycker.. Jag funderar på att köpa ett par gummistövlar tycker det kan se rätt fräckt ut plus att det är bra nu när all snö ska smälta :D Har du något tips??
Tack va söt du är! Jag har Hunter stövlar och jag måste nog säga att det är dom jag tycker är snyggast också! svarta ! köp dom, sjukt bra att ha ett par gummistövlar !

Anonym om a few of my favorite things:
Gah, kan ja få din garderob? (:
ta den bara ;)

Agnes om SVAREN!:
vart i Göteborg ligger Avi&Lena? :)
Ligger på shoppingatan som mellan brunssparken och kompassen ! mittemot NK's ingång typ! Liiten butik men helt jävla underbar.

♥Anonym om a few of my favorite things:
har du någon inställning på din kamera för att få så fina toner på dina bilder? eller redigerar du i efterhand :)? all cred till bloggen!
Har mac så ljusar bara bilder typ två nyanser i iphoto, tycker dom blir så mycket finare då!
TACK också!


Kommentarer
Postat av: Paulina

hej, går din balklänning fortfarande att köpa?

2010-03-08 @ 23:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0