.

"Sara om Päronsplittnaglar och ramlösa mango.:
Alltså, inte så men sedan du skaffade din nya pojkvän har du ändrats, fast ni knappt har varit tillsammans. Din blogg har varit så svart och döskalleaktig och du har sminkat dig och klätt dig bara i svart. nu helt plötsligt ska du ha blommor i en cykelkorg. Hur kommer det sig? Ändrar du dig för honoms skull och för att hans mamma gillar sånt och du är osäker eller hade du bara fel stil innan du träffade honom? hm."

Hej Sara. Tråkigt att du tycker så. Antagligen har du bara följt min blogg sedan i höstas men hade du vart lite mer insatt innan du yttrat dig, så kanske du hade sett att jag på sommrarna inte springer runt i svarta kläder jämt iaf. Jag älskar svart, fine, men blommor och fina ting är något jag gillar väldigt mycket också. Förstår inte ens att du orkar lägga ner tid på en sädan här korkad kommentar och att dra in min pojkvän och hans mamma, haha jag dör. Ps. min pojkväns mamma hatar blommigt och pelle tycker om mig precis som jag är, svart som natten eller blommig som en midsommardröm. F U C K Y O U .


Kommentarer
Postat av: Anonym

BRA SVAR! Vad är det för människa utan liv som skriver såna kommentarer

2010-06-05 @ 19:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0